Bune practici în crearea unui anunț
În acest articol ți-am pregătit câteva sfaturi pe care le-am învățat de când activăm în sfera meditațiilor și am văzut pe https://Meditatii.ro ce face diferența dintre un anunț bun și unul ușor de trecut cu vederea.
1. Poza de profil
Toată lumea știe că nu e corect să judeci o carte după copertă, însă în contextul de față, nu putem să luăm o decizie până nu vedem fața profesorului meditator. De multe ori, pentru elev, contează prima impresie, iar aceasta este chiar poza anunțului.
Încearcă să folosești o poză cât mai clară, actuală și să zâmbești. Sigur că este bine să ai poză la anunț, decât să nu ai deloc și să apari ultimul în listă, însă contează foarte mult și ipostaza în care te prezinți. Încearcă să fie relevant domeniului în care activezi.
Totodată încearcă să folosești o poză pătrată (1080x1080), pentru a te bucura de tot spațiul dedicat acesteia din link-ul nostru special. (Vezi exemplul de mai jos)
2. Descrierea
Cel mai bine este să vii cu o descriere care să arate de ceea ce ești în stare, arată ce te recomandă, ce ai făcut cu viața ta relevant domeniului în care activezi, ce reușite ai sau ce reușite au elevii tăi. Dacă ești profesor meditator nou, ce te recomandă să predai, de unde știi ca predai bine, cât și multe alte detalii asemănătoare. Dă o poveste textului tău și încearcă să nu copiezi descrierile altora!
Uite un exemplu de așa nu și așa da.
3. Specifică un preț, dă detalii
Nu este exclus să ai un portofoliu de meditații variat și tocmai din această cauză să consideri că este mai ok să nu treci prețul meditației în anunț, însă acesta este un factor extrem de important pe care îl iau în considerare vizitatorii platformei atunci când își caută profesor meditator.
Îți recomandăm să pui anunțuri multiple dacă practici tarife diferite pentru mai multe stiluri de predat, materiale sau materii, astfel evitând apelurile fără rost unde tot ce faci este să răspunzi cât este prețul meditației și alte detalii care puteau fi scrise în anunț.
Sunt două variante practicate de fel: fie nu treci toate detaliile în anunț și aștepți să fii contactat/ă și să dai toate detaliile la telefon fiindcă nu te deranjează și poate îi convingi să facă meditații cu tine, ori dai toate detaliile în anunț și aștepți să te sune doar cei hotărâți, astfel risipind cât mai puțin timp.
4. Afișează-ți numărul de telefon
Încă de când am deschis platforma am observat mulți oameni care uită să-și treacă numărul de telefon în rubrica dedicată sau să-l scrie în descrierea anunțului. Știm că nu este confortabil pentru oricine sa-si posteze numărul personal pe internet, însă conform sondajelor noastre, anunțurile cu un număr de telefon sunt preferate fata de cele fara
Totodată, verifică de doua ori si cu mare atenție datele introduse. Mulți utilizatori ajung să se plângă că nu sunt sunați sau contactați via email, însă la o scurtă verificare, observăm că datele nu sunt scrise corect sau chiar lipsesc
De curând am introdus un sistem special care permite afișarea numărului de telefon doar într-un anumit interval orar, pentru a evita situațiile de deranj.
5. Distribuie anunțul tău pe social media
Poate nu ești cel mai mare fan al social media, însă comunitatea corectă la loculși momentul potrivit poate avea impactul de care ai nevoie pentru a-ți promova serviciile educaționale. Vino pe grupul nostru Meditatii Romania unde lumea caută meditații sau își postează anunțul. De asemenea poți să fii la curent cu actualizările noastre prin pagina de Facebook sau Instagram.